Welkom

Tijd voor Vitaliteit is een blog dat je gaat helpen om vitaal te worden en/of te blijven! De balans tussen geest, voeding en bewegen is hierbij essentieel. Als een van deze elementen niet of onvoldoende bijdraagt aan deze balans, zul je je niet optimaal vitaal voelen.

Laat je inspireren en motiveren om op een leuke en toegankelijke manier een gezond en gelukkig leven te leiden!

zaterdag 21 februari 2009

Aan de slag

Vandaag ga ik dus serieus werken aan mijn eigen vitaliteit. Ik heb nogal wat doelstellingen:

- meer energie krijgen
- buik/maag/darm klachten kwijtraken
- een betere stoelgang
- een gezonde en strakke huid krijgen
- cellulitis kwijtraken
- een goede ademhaling
- een betere conditie
- minder stress
- onzekerheid kwijtraken

Deze doelstellingen ga ik realiseren door:

- mijn eetpatroon aan te passen
- meer te bewegen
- te mediteren en ontspanningsoefeningen te doen
- meer inituitief te leven
- mijn grenzen beter aan te geven

Ik ga jullie hiervan op de hoogte houden!

Mijn grootste wens is om in de toekomst mensen op dit gebied te gaan begeleiden. Dus ik hoop van harte een methode te ontwikkelen die toepasbaar is om een ieders vitaliteit te verhogen. Ik ben dus mijn eigen proefkonijn. Maar gaat het lukken om zelf vitaal te worden, dan moet het me zeker lukken om andere mensen hierbij te helpen. Ik heb namelijk niet zo veel discipline, en dat is eigenlijk veel te zacht uitgedrukt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten